במרפאה תוטמע מערכת טכנולוגית מבוססת ענן AWS של סמייל-קלאוד לניהול מרפאות שיניים, תוך שימוש במערכות מידע מתקדמות.
פלטפורמת הענן המתקדמת של סמייל קלאוד נבחרה להטמעה ברשת מרפאות השיניים של לאומית.
לאומית שירותי בריאות בחרה בפלטפורמת הענן החדשנית של סמייל קלאוד, המבוססת על AWS, להטמעה במרפאת השיניים החדשה בירושלים. המהלך מהווה צעד משמעותי במסע הדיגיטלי של אחת מקופות החולים המובילות בישראל ובמהפכה הטכנולוגית ברפואת השיניים.
הפתרון של סמייל קלאוד מספק גמישות מרבית, נגישות מכל מקום ויכולת ניהול מקיפה שכוללת ניהול תורים חכם, בניית תוכניות טיפול מתקדמות, גישה מיידית למידע רפואי, ממשקים ייעודיים לרפואת שיניים ומערכת תזכורות אוטומטית למטופלים. המערכת ידידותית למשתמש וקלה לאינטגרציה עם מערכות קיימות.
הפרויקט התמודד עם צרכים מורכבים: התאמה לתהליכי העבודה הייחודיים של קופת החולים, חיבור לתוכנות הפנימיות של לאומית ותיאום עם אנשי הצוות הרבים המעורבים בפרויקט - מרופאי ורופאות השיניים והשינניות, דרך סייעות המרפאה, ועד לצוות המנהלה ונציגי השירות. במסגרת שיתוף הפעולה, קופת חולים לאומית נהנית, בנוסף, מייעוץ טכנולוגי, מערכת מותאמת אישית לצורכי הקופה, הטמעות בשטח והדרכות לצוותים במרפאות.
רקפת יעקבי, סמנכ"לית מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות:
אור לוסטיג, סמנכ"ל פיתוח עסקי במטריקס מדיקה:
הפרויקט מדגים את יכולתה של סמייל קלאוד לעבוד עם הארגונים הגדולים והמורכבים ביותר במערכת הבריאות הישראלית ולספק פתרונות טכנולוגיים שמשפרים באמת את איכות הטיפול הרפואי.