טכנולוגיה מבוססת ענן תוטמע במרפאת שיניים של לאומית

במרפאה תוטמע מערכת טכנולוגית מבוססת ענן AWS של סמייל-קלאוד לניהול מרפאות שיניים, תוך שימוש במערכות מידע מתקדמות.

סמייל קלאוד גאה לשתף פעולה עם לאומית שירותי בריאות במהפכה הדיגיטלית של רפואת השיניים

פלטפורמת הענן המתקדמת של סמייל קלאוד נבחרה להטמעה ברשת מרפאות השיניים של לאומית.

לאומית שירותי בריאות בחרה בפלטפורמת הענן החדשנית של סמייל קלאוד, המבוססת על AWS, להטמעה במרפאת השיניים החדשה בירושלים. המהלך מהווה צעד משמעותי במסע הדיגיטלי של אחת מקופות החולים המובילות בישראל ובמהפכה הטכנולוגית ברפואת השיניים.

סמייל קלאוד ולאומית

למה בחרו בסמייל קלאוד?

הפתרון של סמייל קלאוד מספק גמישות מרבית, נגישות מכל מקום ויכולת ניהול מקיפה שכוללת ניהול תורים חכם, בניית תוכניות טיפול מתקדמות, גישה מיידית למידע רפואי, ממשקים ייעודיים לרפואת שיניים ומערכת תזכורות אוטומטית למטופלים. המערכת ידידותית למשתמש וקלה לאינטגרציה עם מערכות קיימות.

הפתרון הטכנולוגי

הפרויקט התמודד עם צרכים מורכבים: התאמה לתהליכי העבודה הייחודיים של קופת החולים, חיבור לתוכנות הפנימיות של לאומית ותיאום עם אנשי הצוות הרבים המעורבים בפרויקט - מרופאי ורופאות השיניים והשינניות, דרך סייעות המרפאה, ועד לצוות המנהלה ונציגי השירות. במסגרת שיתוף הפעולה, קופת חולים לאומית נהנית, בנוסף, מייעוץ טכנולוגי, מערכת מותאמת אישית לצורכי הקופה, הטמעות בשטח והדרכות לצוותים במרפאות.

מה אמרו על סמייל קלאוד

רקפת יעקבי, סמנכ"לית מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות:

"הבחירה במערכת של סמייל קלאוד יחד עם הליווי של מטריקס מדיקה מאפשרת לנו ליהנות מכלים טכנולוגיים מתקדמים יחד עם צוות בעל ניסיון רב בהטמעת פתרונות דיגיטליים במערכת הבריאות."

אור לוסטיג, סמנכ"ל פיתוח עסקי במטריקס מדיקה:

"אנו נרגשים לקחת חלק בפרויקט רחב היקף ומשמעותי, שישפר את איכות השירות שמקבלים מטופלי קופת חולים לאומית. שיתוף הפעולה עם סמייל קלאוד אפשר לנו להציע פתרון טכנולוגי המותאם לצרכים של קופת החולים, ומביא לידי ביטוי את הידע הנרחב שלנו בהטמעת טכנולוגיות בתחום הבריאות."

הפרויקט מדגים את יכולתה של סמייל קלאוד לעבוד עם הארגונים הגדולים והמורכבים ביותר במערכת הבריאות הישראלית ולספק פתרונות טכנולוגיים שמשפרים באמת את איכות הטיפול הרפואי.